Jeden Ručná sieťotlač Stroj Veľké rozmery (450MMx600MM) Board Press Celkom Tri Výber

• €90.64
  • €73.42
(0 Hodnotenie Zákazníkov)

Nástroje

Sku:
  • v48815
Značky:
  • nálepky silkscreen, vlastné tričko silkscreen, šortky dizajn sieťotlač, silkscreen nohavičky, silkscreen film 24, plagát silkscreen, sukne dizajn sieťotlač, mikina silkscreen, silkscreen muž taška, priama tlač hodváb obrazovke
  • Pôvod - CN(Pôvodu)
  • Druh - Nástroj Ruka Časti
  • Číslo Modelu - DJB

Hlavné funkcie :

1,S všetci-okolo mikro zariadenia.Micro-prístroj upozornil na obrazovke a tričko stravovanie spoločné rovnomerne, micro-zariadenia hore a dole s rôznymi substrátmi, aj pre vľavo a vpravo, dopredu a dozadu, čo zabezpečuje presnosť tlače.

2, S tromi tričko dosky v rôznych veľkostiach.Je ľahké zmeniť, skrutkovanie dve skrutky, používatelia môžu nahradiť tričko dosky.

3, S asistenčnými dve kladivá.Nastavenie polohy kladivo uľahčuje stúpa a klesá na rôznych obrazovkách.

4,s Využitím elektrostatické rozprašovanie a galvanické pokovovanie, trvanlivé, ľahko jasné, bez hrdze.

5.Zariadenie je vhodné pre malosériovú výrobu pomocou.Jeho úlohou je tlač cez kovovou membránou ,accuration množstvo spájkovacia pasta, a pridelené PCB podložky.

6.Umiestnenie: Okraj polohy

7. Upraviť: manuálne ladenie

Nastavte smer: vpredu vľavo a vpravo, hore a dole.

8. technické ukazovatele:

9.Nastaviteľná vzdialenosť okolo stola: ± 10 mm

10.Nastaviteľná vzdialenosť okolo stola: 0 --- 30 mm

Maximálna nastaviteľná výška hore a dole rám vzdialenosť: 120 mm

Máme tri rôzne veľkosti,ak chcete, aby ostatné veľkosť,prosím, kontaktujte ma, ďakujem

Veľkosť

600x420

15 kg

Poznámka:

Výrobok je relatívne ťažké, prepravné náklady, účty pre veľkú časť ceny, samotný produkt je naozaj nie sú drahé.Výrobok je ručná práca je trochu drsné, prosím, nie myseľ.Ak si mysli, prosím, nie kúpiť.