Postupujte podľa našom obchode a môžete vyhrať kupón pre objednávky nad .
Nechajte pozitívnu spätnú väzbu a obráťte sa na nás, vyhrať kupón pre objednávky nad .
Produkt Vykazuje:
(Vzhľadom k rozdielu medzi rôznymi monitory, obrázok sa nemusí odrážať skutočný farba položka )
Otázky a Odpovede:
Q1: urobil som môj platby, kedy môžem očakávať, že môj položky, ktoré majú byť dodávané?
A1: ceníme si vašu trpezlivosť s nami.Po vaša platba bola dokončená, náš sklad bude loď vašej balík do 3-7 pracovných dní.Pre všetky urgentné objednávky, kliknite prosím na vedomie a informovať, náš tím služby zákazníkom hneď, ako je to možné.Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa dopravy, prosím, neváhajte kontaktovať náš tím služieb zákazníkom.
2. otázka: môžem zmeniť poradie informácie alebo objednávku zrušiť kedykoľvek?
A2: Akonáhle balík bol označený ako dodáva, sme už nemôže zmeniť alebo zrušiť objednávku.
Q3: Ako sledovať moje pozemky?
A3: môžete sledovať svoje pozemky na týchto webových stránkach pomocou sledovania čísla: www.17track.net/en (skopírovať do prehliadača otvoriť).
Q4: Nie je spokojný po prijímať položky?
A4: Ak ste úplne spokojní ani po obdržaní vašej položky, nie v zhone zanechať negatívne pripomienky, dajte nám prosím skúste a robiť veci správne.Neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis a my sa budeme snažiť nájsť riešenie, môžete byť šťastný s.Tešíme sa na pozitívnu spätnú väzbu od vás.
Otázka 5: Ako proces priznanie?
A5: Ak sa cítite nespokojní s vašou objednávkou, ponúkame vrátiť služby.Prihláste sa do svojho účtu a kliknite na požiadanie vrátiť.Kontaktovať nás a opýtať sa na adresu vrátiť, neposielajte vaše položky späť, kde sa váš balíček bol odoslaný formulár ako naše vráti adresu sa môžu líšiť.Tieto predmety musia byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.Tam môže byť vráti poplatok.
Q6: Čo môžem urobiť, ak nákupu ochrany čas uteká?
A6: Ak váš nákup ochrany čas sa kráti, prosím kontaktujte nás a my vám pomôcť ho rozšíriť.A vaše peniaze nebudú prechod na môj účet.